A racolta primavera è estiu di l'etichetta hè qualcosa solu inutile IVANMAN, A marca assoluta hè dedicata à una messa in avanguardia è androgina di l'omu. Cù varietà di materiali, culori di putere è cuntrasti, IVANMAN mette l'omu in u spotlight. I siluette sò ancu ghjuculi è versatili, à volte voluminosi è fluenti, poi dritti è stretti.

Mentre chì i tonalità scura di grisgiu servinu cum'è culori primari, i toni putenti formanu u latu oppostu. In più di i sfumaturi femminili cum'è u rosa è u viole, l'accentu hè nantu à i culori estivi arancia, gialla è turchese. Mentre i pantaloni tagliati eccessivamente sò dissenu solu in sfumature di grigio, IVANMAN ghjoca cù culori à i cimi. Questu crea un cuntrastu straordinariu trà a parte superiore è quella di u basso, chì hè equilibratu da a ripresa di u culore grisgiu, per esempiu in u vestitu esternu.

Cù cime in maglia, camicie tamantu è giacca curta, l'impressione di a cullezzione sò fugliale, ghjucatu è crazy. U pantalone eleganti, quarchi cù un piezzu, hà una cintura alta è solu ghjunghje finu à l'ankle. I cimi anu spessu cuttings profondi, ma sò altrimenti abbastanza voluminu. Chalecs, camicie è giacca sò reinterpretati da IVANMAN è completamente reinventati.

Per infurmazione supplementaria: www.ivanman.com