à Bally hè questu estiu à volta! A marca di moda apre possibiltà completamente nova per l'omu cù una eleganza rinfrescante presentata. In a cullizzioni d'estiu 2016, i classici tradiziunali di u guardarone di l'omi si incontranu di novi ghjunti. Bally riunisce questi dui, creendu un aspettu veramente interessante.

L'abbandunati di cummerciu sò una cosa di u passatu! Avà i pezzi urbani cunquistanu l'elegante scena di a moda cù Bally. Ùn solu u mantellu, i pantaloni è a cima in un designu chic sò ricuvertiti, ma ancu l'accessorii cunclusivi nclusi. U blazer maritimu cù un placket d'oro cù doppiu buttone hè ugualmente indispensabile cum'è u maglione in turtlen in biancu fattu di cotone.

U mo cullezzione persunale hè u pantalone stampatu cù piuma, chì finisce ghjustu sopra à l'ankle. Cumminata intelligente, ella piglia rapidamente u rolu di occhiu è rilassa u nobile vestitu. Altri punti salienti includenu stizzi longhi eccitanti in un disegnu di scatula. Quessi sò dispunibili in i culori preferiti di a staghjoni attuale, chì includenu tonalità marrone, oliva è blu blu. Stivali salvatichi, sneakers casuale, è ancu i sacchetti è i sacchetti fatti di cuoio vi dete assai opzioni per cumpletà stu aspettu.

Per infurmazione supplementaria: www.bally.com