Prada hè cunnisciutu per a moda esclusiva, chì hè sofisticata, sofisticata è moderna à u listessu tempu. A collezione d'estiu 2016 combina ancu più boni caratteristiche. Per u segmentu di l'omi, i pruduttori anu sceltu culori classici eleganti in un schema scuru. Principalmente neru è grisgiu, ma sò sempre cumplementati da sfumaturi individuali, putenti. Queste include, per esempiu, turchinu reale è turchinu. E sfarenti sfumature di marrone sò ancu una parte di a cullezione attrattiva.

Sembra chì a missione di Prada hè di prisentà l'eleganza in una nova luci. I taglii sperimentali furniscenu siluette rinfrescanti, chì trovanu u so raffinamentu in u mondu di moda di culore. A linea di l'omi hè fatta per l'aspettu strattu, in particulare attraversu e forme casuale di i pezzi individuali.

U pantalone è e cime sò contru a tendenza di taglioli sempre più stretti è sò deliberatamente larghe è solte. Hè particularmente interessante cun i sweaters, perchè in più di e camicie è giacche, chjaramente sò quelli chì portanu u culore in a cullezzione. I ghjoculi in maglia presentanu sfarenti mudeli è mutivi, cumprese rachette, strisce è cunigli. Ancu l'usu masticu di coghju face assai. U mo articulu preferitu hè i shorts di coghju in blu Tiffany scuru.

Per infurmazione supplementaria: www.prada.com