Giorgio Armani hè unu di i designer di moda di più successu di tutti i tempi. No wonder, perchè e so cullezzione sofisticate anu sempre polarizatu. Inicialmente solu per l'omi, l'etichetta allargò u so intervallu qualchì tempu fà è avà face ancu e donne felici. Mentre a marca di marca Giorgio Armani significa u design nobile, a seconda linea Armani Collezioni hè issa cunnisciuta per l'eleganza intemporal.

A Giorgio Armani, a collezione d'estiu distingue variazioni classiche è muderne. A seconda variante mostra una versione sportiva di un sguardu intornu à u vestitu. I pezzi sò particularmente inusual grazie à materiali sorprendenti, taglii stritti, mudelli sottili è culori moderni. Mi piace sta versione pocu cumplicata è ligera di u vestitu, chì s'integra perfettamente in a vita quotidiana di u gentilu mudernu.

A giacca fatta di tessuti bassi, i jeans è a maglietta dimustranu torna una volta chì i cumpunenti individuali di u vestitu sò digià arrivati ​​in moda casuale. Maglioni di maglia è cammisa di denim scontranu pantaloni plisati è cinture in questa cullizzioni. Cù beige, blu è verde in sfumature sfarenti, u mondu di u culore hè ancu assai mudernu.

Per infurmazione supplementaria: www.armani.com