À a capitale cù PASSIONI: l'HOLIDAY ON ICE ensemble hà celebratu appassiunatu u principale premiere capitale di u novu spettaculu PASSION in Tempodrom. Parechji invitati prominenti ùn anu vulsutu mancà sta sera speciale. Stelle cum'è Collien Ulmen-Fernandes, Thomas Rath, Miriam Pielhau è Ralf Zacherl sgrossonu cù i so culleghi di film, radio è sportivi nantu à a catifa rossa cun tante fulmine. Durante u spettaculu di duie ore, l'anziani pattinatori di figura Norbert Schramm, Robin Szolkowy è Ingo Steuer in particulare si rallegravanu cù u cast in u ghiaccio è sò incantati da a so storia.

Invitati stella musicali di u spettaculu Vintage Vegas, u gruppu intornu à Giovanni Zarrella, fattu per i momenti di gansi è u swing assai speciale di i fianchi davanti à una casa piena. E facenu u so stile di swop unicu in ogni prestazione è facenu i tremuli. "Hè statu divertente oghje! L'audienza era fantastica è l'energia da noi è i patinatori eranu grandi ", hà dettu Vintage Vegas.
"Cosa spettaculu: grandi coreografie, musica stumuggiante, spumanti costumi. Ti avete da veru piace à mette i vostri pattine nantu à i vostri pedi è camminendu da u ghiaccio stessu. S'è A VACANZA SU ICE m'hà dumandatu, quale sà, forse chì avariate novu i mo pattini. Ùn ci vurria micca cinque minuti à pusà davanti à u ghjacciu ", dice Collien Ulmen-Fernandes cun un surrisu. In seguitu, tutte e celebrità è invitati anu celebratu l'iniziu di a capitale inseme finu à l'ora di sera à a festa after-show in a piccula arena di u Tempodrom.

Cù PASSIONE, VACANZA SU ICE face un ochju à daretu à i scene per a prima volta è fucalizza nantu à i stori di i ghjuvanotti di i ghjuvanni. L'audienza hè vicinu è sperimentatu da i disgraziati persunali, in quantu di successi è fallimenti di i corridori, à u sognu maiò di stà nantu à a grande scena fatta di ghiaccio. Annette Dytrt, campione di cinque volte campionato tedescu di figure pattinatore è runner di stella di u spettaculu, dà ancu à i televidenti una visione di a so carriera assai persunale. "A corsa in VACANZA SOBRE ICE hè veramente un sognu di a mea. U fattu chì simu ancu possu cuntà a mo propria storia à PASSIONE face veramente perfetta ", spiega Annette Dytrt.

U HOLIDAY ON ICE show PASSION hè sempre un ospiti in Berlinu finu à u 13 di Marzu di u 2016 è viaghjà da allora à Kiel. Quellu chì hè diventatu curioso duverà assicurassi i biglietti rapidamente. I biglietti per PASSION cù Annette Dytrt è Vintage Vegas sò dispunibuli da 29,90 € à tutte l'agenzie di biglietti cunnisciuti, nantu à www.holidayonice.de o à 0 18 05/44 14 *.