Tutti li piacenu - l'accessori! Nisun vestitu hè cumpletu senza l'accessori giusti. I pussibulità sò guasgi infiniti, perchè i ghjuvelli, i sacchetti, i tappi è tutti l'altri cose meravigliose sò dispunibuli in numerosi disinni. Un saccu hà ancu u mondu di e donne particularmente piacè: a leggendaria borsa di Louis Vuitton! Ma l'assortimentu di borsette di questa etichetta hè ancu versatile, ancu s'ellu hè caratterizatu da forme caratteristiche.

Per parechje donne, a borsa hè l'accessoriu più impurtante. Un cumpagnu di ogni ghjornu chì hè in listessu tempu intemporal, individuale è funziunale à u stessu tempu. In più di u spaziu di almacenamiento per tutte e piccole e grande cose chì a donna porta cun ella ogni ghjornu, u disignu hè ciò chì importa più. À Louis Vuitton vi sò disposti per tutte l'eventualità è sò versatili in quantu di borsa.

In più di a grande sacchetta di shopping sò attualmente borse di spalla più chjucu in a tendenza. U tipicu per Louis Vuitton ùn hè micca solu a marca stampata LV, ma ancu a combinazione di culori marrone-beige. In a nova collezione Cruise, simile à l'estate, a cullezione di i sacchi hè cumplementata da colori putenti, femminili. Queste include rossu, rosa è rosa, chì solu o in cumminazione cun l'altru annoble u saccu. U mudellu cuntrollatu, u logu di a marca è e combinazioni espressive di culori facenu dighjà questi accessori una parte di a storia di a moda.

Per infurmazione supplementaria: www.louisvuitton.de