E cullezzione di l'etichetta fundata in 2013 UY Studio mettite cumpletamente senza cambiamentu di culore. A moda hè esclusivamente nera è hè determinata da ritorni minimalisti, originali. Tutti i mudelli ùn dipendenu micca di sessu, nè sò basati nantu à a staggione attuale. U minimalismu urbanu-futuristu conta a storia di a cità di Berlinu è di i so abitanti - vivaci, individuali, unichi, versatili, ma ancora monotoni in tutte e so proprietà.

L'enfasi di UY s'assumiglia à e linee chjaru è e forme insolite chì esce luntanu da l'età o u sessu. E creazioni sò senza cumpromessi, in u so aspettu neru scuru è flussu sò casi drammatichi. UY hè assai più chì una marca di moda - hè una cullettiva di arte, fotografia, moda è decorazione.

Tutte e pezzi sò fatte à mano in Berlinu, i tessuti sò scelti currettamente. L'etichetta di Berlino si posiziona cusì chjaramente contr'à a produzzione in massa. Cù sta cunniscenza di fondu, mi piace ancu u disignu duie volte. Ma a moda fluente, negra stessa hè ancu un mutivu di u mo entusiasmu. In più di cime è maglione di cisterna, ci sò magliette larghe tagliate, largu ponchi è fugliali, vestiti in terra aperta, cappucciu, cardigans è tunici. U cuncettu neru-negru hè unicu!

Per infurmazione supplementaria: www.uy-studio.com