Slava Zaitsev hè un designer di moda russu chì si dedica ancu à i vestiti teatrali. Forsi hè per quessa chì a so moda adopra una forma drammatica, avantguardista. U successu designer di moda nascì in 1938 è hè dunque una vechja manu in l'imprese di moda. E so creazioni sò classificate di alta moda è sò sofisticate è seducente.

In u 90, Zaitsev era u più impurtante designer di moda in Russia è ferma oghje ancu sta reputazione. In più di a moda, crea avà ancu profumi - cumminendu cusì a so gamma. U designer piace à esse inspiratu da forme tradiziunali, cum'è uniformi, per e so cullezzione impressiunanti.

Slava Zaitsev faci a moda per ellu è ella è attraversa fruntiere cù i so disegni. Questa illimitazione hà fattu famosu perchè u so aspettu hè novu, inspiratu è masticu. Numerosi ditaglii è disegni artistichi sò a so marca. Cù a so creazione, vai in un tour di esplorazione in aree inesperte è cuntinueghja à piacè i so fanati finu à oghje.

E duie avanguardia alta couture è pronti à purtassi sò in u prugramma. Da una moda casuale purtabile à creazioni artistiche, Slava Zaitsev apre tuttu u campu di a moda.

Per infurmazione supplementaria: www.zaitsev.ru