l

Una moda pronta à purtalla micca cunvinziunale, eccu u nome Sharon Wauchob, U designer hà iniziatu a so prima linea in 1999 è da tandu hà guadagnatu più fan per ella stessa è a so moda cù ogni annu di u calendariu, cun ogni cullizzioni è cun ogni idea creativa. E vostre idee sò uniche è seguitate una linea individuale, è dinò e vostre regule. I cullizzioni di lussu sò caratterizati principalmente da composizioni di materiale sperimentali. Inoltre, i dettagli amori piglianu l'ochju.

U designer irlandese sapi cumu mette in scena a siluetta femminile di e donne è sperimentà in questu cuntestu. Sharon Wauchob abbanduneghja qualchì volta a zona di cunfortu per presentà qualcosa di novu è per realizà e so idee. I risultati di u valentiu tour d'esplorazione sò veramente impressiunanti è assicureghjanu una bona atmosfera in i saloni di moda.

I materiali innovatori è e combinazioni di tissuti sorprendenti creanu una nova, ligera, sensibilità feminità. Sharon Wauchob li piace à mostrà a pelle in e so cullezzione - attraversu a trasparenza è a corda, ma ancu attraversu scessioni in cunnessione cù applicazioni amatori. L'ultimi pezzi sò particularmente fàciuli da dimustrà - cù assai dettagli è una preavanguardia d'avanguardia cun un tocco di hippie-chic.

Per infurmazione supplementaria: www.sharonwauchob.com