A marca di watch Vacheron constantin aspetta torna una longa, ricca storia, chì hà a so origine in l'annu 1755. À questu tempu Jean-March-Vacheron hà creatu in Ginevra u primu puntu ferma di a marca di orologio sempre famosa d'oghje, l'orologio in tasca d'argentu. Dapoi stu primu mudellu, Vacheron Constantin hè sempre statu caratterizatu da u prugressu in termini di disignu, tecnulugia è eleganza.

I braccialetti è i polchieri da Vacheron Constantin sò unichi in u so disignu. I seculi di sperienza sò probabilmente a raghjoni chì a perfezione è a raffinazione ponu esse ricunnisciute quì. Durante i parechji anni di watchmaking Vacheron Constantin crea mudelli unichi per a nobiltà è ancu i re.

U flagship hè fighjulatu cun parechje cumplicature, eccu cù funzioni supplementari di a meccanica. À Vacheron Constantin, l'attenzione hè sempre nantu à a brillantezza è l'individualità di l'orologi. Hè per quessa chì u disignu si move cù i tempi, senza perde a tradizione. Vacheron Constantin hè cunnisciutu per embellishments cumplicati è u prugressu. Una volta è novu sò innovazioni chì rivoluzionanu u mercatu. I buti sò diventati più bassi è più chjucu è in u so designu di più dirittu è mudernu.

Oghje, Vacheron Constantin hè una marca internaziunale cun un pensamentu sofisticatu è sapi cumu traduce u glampu di l'anni passati in quì è ora. Ch'ella sia di orologi stampati di diamanti o di quelli chì anu grandi cumplicazioni è edizioni speciale cù ornamenti elaborati, Vacheron Constantin resta una di e case di watch più impurtanti è innovativi di u nostru tempu.

Per infurmazione supplementaria: www.vacheron-constantin.com