U gruppu Borgward, chì hà avutu difficultà finanziarii in u 1961, torna di novu è mostra u primu primu veiculu novu à u 66 ° IAA di Francoforte.

A cumpagnia, chì hà pruduttu più di un milione di veiculi trà u 1924 è u 1961 - cumprese u liggendariu Borgward Isabella - è in quella epoca era u più grande patronu in Brema, cù più di 23.000 dipendenti, hè stata rinvivita è si mostra in giru à u capimachja Christian Borward (vede stampa) cù un SUV fieru di IAA di questu annu.

Borgward hè ufficiale oghje in Stuttgart. Per via, à u listessu indirizzu chì a filiera tedesca di u Gruppu Foton da Cina, chì tene i diritti di marca tradiziunale di a marca tradiziunale. In cunsegna, u mutore duverà vene da a cullaburazione cù Foton, mentre chì a traccia di tutte e rotule è una trasmissione doppia frizione venenu da i fornituri. In u futuru, u SUV ùn serà micca solu vendutu cum'è mutore di diesel è di benzina, ma ancu com'è un hybridu plug-in.

Prima Borgward hà aspettatu esse in a strada per a prima volta in 2016

Sicondu numerosi dichjarazioni di gestione, u SUV hè statu sviluppatu in Germania è si dice ancu di circa deci centimetri più di u 4,60 metru Audi Q5. A pruduzzione di u SUV hè prevista per inizià i mesi venuti à a pianta cinese in Pechino è inizialmente cunducerà a vendita in Cina in 2016. Altri mercati di crescita cum'è l'India, u Brasili è l'Europa ùn seguiranu micca finu à u 2017.

Sicondu i raporti media, più di 250 milioni d'euros saranu investiti in a sede di Stuttgart in i prossimi anni - cù u scopu di pruduce circa 800.000 XNUMX veiculi di serie diverse in cinque anni ogni annu. Un scopu ambiziosu, pensemu, ma ancora raggiungibile quandu pensate à u mercatu di vendita enormi in Chine.

Marcus Kapust & Ralph Wintermantel

Più infurmazioni nantu à a cumpagnia: www.borgward.com

www.sellawie.com