Ùn vogliu micca piantà una tendenza veramente straordinaria stu veranu: belli vestiti vintage. Cù i mudelli ispirati di decennii precedenti, a femminità torna è diventa a principale funzione di a moda d'estiu. Per sopra di tuttu, a siluetta femminile hè illuminata è flatata da una larga varietà di disinni.

Aghju vistu sti grandi pezzi d'epoca in e strade di Berlinu parechje volte, ma avà aghju ancu trovu a mo cullezzione preferita. A linea di primavera di Valentino hè un tributu à l'anni 70 è porta u nome adattu "1973". In questu ùn truverete micca solu e forme più belle, ma ancu materiali impressiunanti, dettagli è culori di questu periodu.

Ghjucà cù i culori è i mudelli hè una parte di a tendenza vintage, ma l'altru hè a participazione di una romantica dolce. Lace in particulare celebreghja un ritornu grandiosu st'estate è face di a roba di pizzo un must per l'armariu femminile. U vestitu vintage pò ancu esse un pocu più longu o chjusu altu - i vestiti di camiceria cù colli timidi sò altrettantu pupulari quant'è i vestiti cù pieghe è volant.

Ricurdativi: Tuttu ciò chì hà lace, pieghe, frilla, overlays, elementi di crochet è similari è usa siluette vintage hè assai caldu questu veranu!

Per infurmazione supplementaria: www.valentino.com