L'etichetta tedesca di moda mostra da u mottu "E donne Pure" Santu Emile da qualchì tempu chì a moda classica hà mudernità in u so core. Poeticu è cù assai passione, i linii di moda minimalista sò creati sottu i più elevati standardi di qualità, chì anu un carisma incredibile. Ùn ci sò micca campane è sughjuli inutili, chì copre a bellezza di basa di u disignu.

E forme, i culori è i cuntrasti sò cristallizati tutti più intensamente. Voi cum'è u portatore si trova in dilla di moda chì sottolineà a vostra persunità invece di coprela. A cullizzioni d'estiu 2015 porta a simplicità è l'eleganza grazie à e culori non-bianchi è neri. Ghjucà cù a cumminazione di sti dui sfumature ci porta ind’un mondu di cuntrasti.

Hè una cuntraddizione chì attrae! Combinendu u neru è u biancu, San Emile crea effetti spettaculari impressiunanti. Per esempiu, forme geometriche sò aduprate, chì sò tradutte in mudelli. I mudelli sò ancu creati per aduprà tessuti trasparenti in cumminazione cù e zone opaca.

L'urbanità è a sofisticazione sò u risultatu di un prucessu di designu geomitricu, drittu chì, cù un insinu di flussu di tela, crea una maghjina futuristica.

Per infurmazione supplementaria: www.st-emile.de