A marca di moda di Berlinu Vestitu di neru ùn hè micca solu per quelli chì campanu Fashionisti urbani un tesoru. Innò, Blacky Dress hè cunnisciutu assai oltre a cità è ancu a fruntiera nazionale. L'etichetta di a metropole seguita una linea internaziunale è mostra a so scintillante creatività ogni annu à u Semana di Moda di Mercedes-Benz, Ci pudete vedà i pezzi novi in ​​lugliu. Eppuru à parlà ... da Berlinu in Berlinu!

Eva Renes hè statu u capu di disignu di Blacky Dress per dui anni è hà celebratu l'annu di u so debut in settimana di moda. U disignore ama a cultura è l'arti è hè dunque felice d'esse inspiratu da mondi artistichi. A cullizzioni d'estiu 2015 hè stata influenzata da a scena di a galleria Brooklyn è hè divisa in diverse spazii di moda chì inseme formanu una stampa.

A moda scopre un mondu di culori trà u corallu di tendenza o u giallu di citrus è l'eleganza suttile di u biancu è di u biancu. I taglius larghe flatteghjanu a feminità di quellu chì porta, ma lasciate ancu spaziu per a sportività è moderna, voluminosa chic. A falda, per esempiu, pò esse purtata casuale cun un sweater in maglia in a cullizzioni, ma pò ancu esse cumminata in un modu classicu cù una cammisa.

Trà i mudelli unichi di culore sò sempre belli motivi florali chì aghjunghjenu a collezione rinfrescante in u so aspettu d'estiu. L'aspettu ùn hè micca solu una avventura, ma una maravigliosa sperienza!

Fonte d’imaghjini è d’infurmazione: http://www.blackydress.de/online/, http://www.mbfashionweek.com/, http://www.readthetrieb.com/index.php/2015/05/23/mercedes-benz-fashion-week-berlin-highlights/