Corpo: Dimoni di petra // giacca: Versace

Avia diventatu chjaru avà chì u corpu hè alluntanatu da u cliché di a picca ballerina è hè un attore indipendente in u mondu di a moda. Quandu hà principiatu in novi campi di sport in l'anni 80 aerobici, ùn era micca luntanu di sperimentà sfarenti forme è tessuti per a biancheria è biancheria. Intantu, u corpu di moda hè perfettu in a vita d'ogni ghjornu, per esempiu in cumbinazione cù una falda cù una cintura alta, jeans freschi o appena cusì, stendu da solu.

Steinrohner furnisce ulteriori è eccellenti prova di questu cun questu corpu culuratu è culuratu per i mesi caldi. U corpu si vede sexy è elegante à u stessu tempu, in a figura abbracciata, ma tagliata largamente falata per via di u tessulu chjaru è e forme è linee di culore, ma curvatu. Bracatu nantu à una forte giacca di cuir marrone in un aspettu vintage da Versace, u corpu Steinrohners hè ancu maravigliu in culore è effettu.

Tandu ne ricordemu: U corpu hè un altru plus particularmente grande per a primavera è l'estate chì vene. Accessu rapidu!

___________________________________________

Fotografia • Fink Filine
Capelli è Truccu • Ivana Zoric
Stilista • Catharina Gerekos