L'apparizione hè sempre un segnu di dettagliata, di travagliu precisu è di qualità amare. L'etichetta britannica "Eddie Handmade" digià à sta qualità cun u so nome. L'etichetta di tasca hè stata fundata da Emily è Nima è l'anu chjamati dopu à u so cane, Jack Russel Terrier. E creazioni cuncepite in Inghilterra sò fatte à Firenze da i più boni pelli di vitella italiana è di vitellu. I fundatori tramindui anu una storia in l'industria di a moda. Hè cusì chì Emily hà travagliatu per Harper's Bazaar, Cosmopolitan è Grazia, è Nima vene da una famiglia chì hà statu in l'industria per 70 anni.

Dopu d'anni di fabricazione di accessori di coghju per l'usu stessu, anu fundatu finalmente Eddie Handmade in 2013. E so creazioni sò fatti in un stile cuntempuraneo, casuale è intemporal. A collezione primavera è estiu di l'etichetta hè presentata in una campagna rilassata classicamente. Disegni senzeli atemporali sò in culori delicate è naturali, circundati da un scenariu naturale romanticu di ventu. A forma di i sacchetti includia tuttu, da i sacchetti crossbody più chjucu à u fine di settimana. A linea hà mudelli d'omi è di donne, alcuni di i quali rapprisentanu un stile unisex.

Un clutch plegabile, chjamatu Colette, hè guardatu in una forma simplice rettangulare è hà una cinturina cù dettagli nodi. Un saccu laptop cù u nome Saville hè in marrone è aranciu è pare un pocu rusticu cù i cinghje larghe enfasizate. U mudellu Vita hè una borsa simplice femminile in una forma angulare ligeramente strutturata, cù un pattu superpositu è ​​à mancu un cortu è removable. Hè dispunibile in aranciu è gris-marrone o in una cumminazione di culori rosa è biancu. U mudellu Anna hè particularmente femminile è chic, un saccu di bucket cù una maniglia più larga è regulabile, chì pare assai estivi, in particulare in e combinazioni di culore rosa è biancu. In generale, malgradu u so stile simplice, intemporal, a cullezzione hè assai diversa. Un sguardu in a vendita in linea di l'etichetta vale a pena!

Fonti d'imaghjini è infurmazioni: http://www.eddiehandmade.com/ , http://www.londonfashionweek.co.uk