Guerrieri A Stampà di Londra era di novu un bacinu cullettivu per i disignatori hippest in u mondu in ferraghju. Spécialmente u britannicu è soprattuttu l'elite di Londra era rapprisintatu cù prestazioni spettaculari nantu a passerella. Holly Fulton era unu di elli è hà dimustratu a so moda inspirata da a cultura è l'arti pop. U stilu si compone di lussu casuale è hè carattarizatu da embellishments grafici.

A feminità cercata di a cullizzioni d'estiu hè uttinuta attraversu siluette gentile cun un toccu parzialmente maschile. U vestitu in particulare hè scupertu novu cum'è u pezzu di vestitu più impurtante per a donna è hè offru in parechji modi diffirenti. I mudeli grafici tipici di Holly Fulton sò ancu omnipresenti in questa linea. E strutture geomettriche alternate cù motivi florali.

E combinazioni di pantaloni casuale, eleganti è a blusa sembranu cusì nobili, precisamente per a so forma chjucca. I vestiti sò ancu eleganti è, sopratuttu intornu à u clivage, sò versatili è ghjuculi. Holly Fulton faci senza u scollatu prufondu è u rimpiazza cun corti alti è cinturini eccitanti chì spessu traversanu. Ogni vestitu hà dunque un aspettu individuale - qualchì volta ghjucatu, poi drittu o ingustatu di novu.

Fonti d'imaghjini è infurmazioni: http://www.hollyfulton.com/ , http://www.londonfashionweek.co.uk