U talentu è a creatività venenu da a marca "Fyodor Golan" inseme, chì deve u so nome à i dui cuncettori rispunsevuli. E duie anu a so origine in l'arti è solu vinianu in moda dopu. Oghje sò l'epitomu di mudernità è innuvazione è rapprisentanu u ghjovanu trendsetter urbanu cù a so etichetta.

In tessili micca cumuni, inconfundibile, l'abbilità di i culori è i ricami gràfici 3D furnenu certu extra cù assai altre accenti. Malgradu a diversità è u sviluppu constante di Fyodor Golan, stu cuncettu sofisticatu corre cum'è un filu rossu à traversu e cullezzione. U 20 di Ferraghju, avete avutu a pussibilità di sperienze u sguardu captivante in diretta, perchè u spettaculu à u A Stampà di Londra hè stata diretta diretta.

Quì, a cullizzioni d'estiu di u duo hè stata presentata l'annu passatu, chì in u so modu luxuu è ugualmente casuale era un veru puntuale. Malgradu l'usu frequente di u biancu è u biancu, hè a sfumatura neon chì captiva u visor. Scopatu è cuscenti di l'effettu, l'accenti caldi sò quì da stabilitu! U shimmer metallu di arcubalenu furnisce ancu effetti acuti!

E linee strette, dritte è strette facenu chì ogni pezzu sia un travagliu d'arte spressivu. A cumminazione di u taglio duru è i dettagli ludichi o colori assicuranu l'unicità. Mentre ci sò vestiti chjaramente strutturati da una parte, da l'altru ci sò vestiti chì sò decurati cù applicazioni di fiori da cima à bassu. Questa interazione si estende à pezzi simili à sculture. U vestitu di principessa cun una larga falda trova ancu a so strada in a cullezzione, ma una volta cambiatu individualmente in cuncepimentu neon!

Fonti d'imaghjini è infurmazioni: http://fyodorgolan.co.uk/ , http://www.londonfashionweek.co.uk/