Nicola Hinrichsen hà rializatu ciò chì parechji sognu - hà trasfurmatu u so hobby in una professione quandu fundò l'etichetta di gioielli chjamata dopu à ella in 2004. E so cullezzione, chì parvenu duie volte à l'annu, riflettenu a so propria attitudine versu i ghjuvelli. I ghjuvelli sò da esse creati chì sò atemporali è cresce caru à quellu purtatore. Pezzi per l'eternità. E questu hè esattamente ciò chì ella si prisenta in diverse fiere di moda tedesche è parigine, cum'è hè Panorama Berlinu, induve hà dimustratu a so cullezzione per l'invernu 2015.

Avà, però, tuttu gira intornu à a so cullezzione d'invernu Rocks & Stars attuale. Sia catene di dichjarazione fastuose o braccialetti nonchalanti riservati, a cullizzioni ferma u so nome. E gemme determinanu a stampa generale. Malgradu a so dimensione, chì hè in qualchì volta ùn si pò esse scurdata, ùn pare micca intrusiva o esagerata. I grandi gemme sò disposti in anelli simplici d'oru o sughjenu in braccialetti in macrame delicati. Pianu è eleganti hè assai impurtante quì. Ma ci hè ancu qualcosa adattatu per l'amatori di gioielli di dichjarazione, cum'è a catina Circles. Cumu u nomu suggerisce, si compone di plache d'oru circulari in quale sò incastrate diverse pietre preziose è Swarovski. Per d 'altra banda, u culore di coghju è rame satinatu Seta Magica, Roca Magia è Gocce, à u quale sò attaccate e gemme più grande impostate in oru, pare assai eleganti in modu casuale.
Eru particularmente impressiunatu da un collarinu di dichjarazione chjamatu Dora. I picculi foglie è e petre in forma di lacrime sò disposti in un accunciamentu punticatu nantu à una catena di ligame un pocu più grossa. Simile à quasi tutte e altre parte di a cullizzioni, questu hè ancu dispunibule in diverse variazioni, per chì a più larga gamma di clienti pussibuli hè indirizzata. In u mio parè, chiunque cerca un ghjuvellu adattatu chì ùn deve micca esagerassi, ma esce l'eleganza nonchalante hà una opzione straordinariamente bona è affidabile cun Nicola Hinrichsen.

Fonte d’imaghjini è d’infurmazione: http://www.nicola-hinrichsen.com/