Pants & Blazer • Signore di Eden | Camisa • dyn | Vest • Etichetta in bianco

Signore di Eden stands per vestiti fatti à misura in taglii classici è tessuti stravaganti. Brent Jensen, u fundatore di l'etichetta, vestisce i muderni muderni, ma ancu l'omu normale chì porta un vestitu. Herr von Eden hè rapprisintatu cù una filiera principale in Amburgo è in altre butteghe in Cologne è Berlinu. U cuncettu di l'etichetta pare chì funziona, perchè e celebrità cum'è Jan Delay sò ancu grandi fan di e creazioni.

A cullizzioni di vaghjimu è invernu pari un viaghju in u tempu attraversu a storia di u vestitu. I taglii sò variati è varienu in periodi silenziosi. Da a giacca à dui buttuni intemporalmente muderna cù una lapella longa, stretta è un tagliu angulare, à cintura bassa à mudelli chì parevenu tempi longu, tuttu hè inclusu. Quì tipicu di Herr von Eden: I cuncettori anu ancu assai da offre quandu si tratta di l'usu di u culore è di u mudellu, chì hè chjaramente evidente in Lookbook nantu à a prima pagina di a marca, chì in realtà ci manda in un viaghju à traversu u tempu.

U principiu di u viaghju di moda à traversu u tempu hè probabilmente un vestitu fattu di tela grigia mottulata, chì si classificassi cum'è tipica per u periodu da 1900-1920. Cù i cantoni arrotondati à a fronte è u pettu di u pettu, trè buttoni alti sottu una lapella assai corta è a cintura alta, a giacca s'adatta perfetta à u stile di a prima mità di u XX sèculu. L'enfasi in a zona di u pettu à traversu l'area spalle piuttostu stretta era una caratteristica tipica di stu stile. Un picculu ochju hè ancu un mezzu patch chì adornanu u latu internu di u coddu è crea una piccula pausa di stile. U vestitu, chì hè ancu stampatu in grigio, hè caratterizatu da un tagliu drittu è abbastanza largu, una forma chì hà messu in moda in l'anni 20. U vestitu hè stata cumminata cù una cammisa in scudeli grisi più brillanti è verdi di campu di foresta.

Un insieme di un vestitu blu ammucciatu cù un forru in mudellu blu è un imbottiture in vinu rossu, una cammisa polka bianca è nera è un trilby blu scuro mostra un modellu sottumessu mudernu. Questu hè rinfurzatu da l'accessorii cum'è u pugnu di polka biancu è negru è a corbata à scacchi rossi. U tema di i mudelli pare chì corre per tutta a linea. Da punti, cuntrolli, pinstripes à i modelli di leopardo, tuttu hè dispunibule.

L'aspettu più impressionante pò esse vistu nantu à a copertina di u lookbook di a marca. Una cumminazione di un luminoso vestitu di vellutatu blu di cobalt cù lapels satinati, un papillon in un modello tartan, un mantellu di fur nero è un cappellu di bowler hè probabilmente a personificazione di l'essenza di Herr von Eden.

- Gregor

_________________________

Fotografu • Suzana Holtgrave
Modellu • Yosuke Kaneshiro Gestione perle
Stilista • Catharina Gerekos