Hè Le mustrò una di e so cullezzione per a prima volta à u Semana di Moda di Mercedes-Benz in Berlinu è serà novu in ghjennaghju. U designer tedesco hà apertu u mega evento cun un spettaculu dapoi u 2012 - è l'hanu tutti! Incidentally, a so etichetta di u stessu nome hè stata lanciata in u 2010 dopu chì u ghjovanu designer hà sappiutu acquistà una sperienza diversa in moda.

L'eleganza subliminale di u stilu, a sportività simultanea è a dulce freschezza spieganu u battellu intornu à Hien Le. Questa basa di simplicità è s'appoghja nantu à moda suttili è di alta qualità. Stu simplice aspettu pò esse truvatu in a cullezione d'estiu - corti simplici è culori riservati, solu attraversati cù mudelli suttili è esperimenti di culore.

E linee strate è strutture chjaru duminanu u disignu minimalista. Hien Le vede l'omu mudernu in una variante sportiva di pantaloni, cumminata cù una cammisa o t-shirt. A giacca sportiva in u stile universitariu hè ancu interpretata in modu minimalista è adattatu à u stilu mutuu. I culori solidi sò cumminati cù mudelli elaborati, in questu casu una grafica ghjucosa. L'intera cullizzioni si concentra in più nant'à i sfumaturi suttili di u culore, cum'è grisgiu, beige è blu, menta è biancu.

Hien Le stylistically cuntinua a so vista in a cullezzione di e donne. Materiali elaborati cum'è u tessulu verde mint, u tessulu solidu facenu u vestitu simplice un grande avvenimentu. Ancu i materiali di luce trovanu u so postu in u repertoriu di l'estate. Queste flatteghjanu a figura di l'utilizatore particularmente in tonalità gialla. Altrimenti, u listessu applica quì: a simplicità hè magnificamente animata da a qualità è a sofisticazione.

Fonte d’imaghjini è d’infurmazione: http://www.hien-le.com, http://mbfashionweek.com