Elogiatu da quarchi cosa cum'è un zitellu prodigiu Francesca Liberatore hà assicuratu un postu permanente in moda internaziunale. Doppu avè ottenutu u diploma in moda, specializata in moda femminile, à a rinomata Central Saint Martins London, era attraversata da i più famosi sceni di a scena. Frà altri, Francesca hà travagliatu per Viktor & Rolf è Jean Paul Gaultier. L'esperienze chì hà guadagnatu è a so visione di a donna l'inspira à fà cose fantastiche. U so stile si distingue da a folla è hè surprisante. Per voi questu significa attente, perchè in Ghjennaghju Francesca Liberatore mostra u so sguardu di vaghjimu è invernu 2015/16 à u Semana di Moda di Mercedes-Benz in Berlin.

U locu di a Porta di Brandeburgo ùn solu attrae i visitori, ma ancu i cuncettori di tuttu u mondu. Francesca Liberatore hè aspettata senza tantezza perchè ognunu di i so spettaculi prumette entusiasmu. I taglii raffinati, stampi imaginanti è dettagli interessanti anu ancu pruvucatu una sensazione quandu prisentanu a linea d'estiu.

Motivi d'uccelli, neri, bianchi è coghji appariscenu di novu. Hè una appiccicazione n cunfrontu, chì hè definitu da pochi di punti fundamentali è assai pezzi di dichjarazione sofisticati. Dominatu da mutivi fantastichi è colpi fluenti, a stampa generale hè una opera d'arte. U focu artificiale di forme ghjucate, cumprese curve, cantoni è bordi, facenu u frescu à l'estiu.

E donne trovanu i so punti estivi in ​​camicie stampate trasparenti, vestiti cù largu treni è faldes vintage. U biancu luminosu cuntrasta cù i tons pastellati, chì ponu esse truvati in forma di motivi animali eccitanti. Accessori Elaborati cumplementanu u disignu vintage, spessu in forma di cinture larghe di cintura. Un altru rilevamentu hè oculatu in i prutettori di e gambe, chiusi da fibbie, chì permettenu una vista di a pelle à a parte posteriore - a seduzione scontra u rock n 'roll! L'omu si trova ancu in l'estiu in mutivi di terra, neri, bianchi è motivi di culore pastel. L'eleganza cumplementa u pacchettu di roccia, chì à u turnu hè interpretatu in modu casuale. In più di i basi cume i pantaloni, i vistimenti di cuir à dondulazione sò u puntu culminante.


Fonte d’imaghjini è d’infurmazione:http://mbfashionweek.com, http://www.francescaliberatore.eu/