Capite malgradu a so ghjovana età Bobby Doherty u so mistieru cum'è solu i fotografi riesciuti di a so guilda facenu - o duveria dì a so passione?! U fotografu di 25 anni di Brooklyn crea ritratti di cose, cose di tutti i ghjorni, per dì cusì. Qualchì volta si integra in una linea dritta, poi dinò si dispersa in un caosu casuale, buttiglie di ketchup, lattine di bevande o cibu ghjunghjenu davanti à a so lente.

Ùn possu micca dì esattamente ciò chì face u stilu particulare di ste fotografie, frà ellu chì parechji ritratti si perdenu spessu, ma Bobby Doherty scopre u mondu di l'arte fotografica à a so manera specifica è ghjoca cù u stilu pop art E so opere sò sempre cumpletamente illuminate, ciò chì li dà un caratteru allegru sin'à l'iniziu. Dopu ci sò i culori stretti, per u più neon, chì sò descrittivi di u ghjovanu artista.

Effetti cum'è pluralità o effetti visivi creati da l'uggetti facenu di ogni travagliu un carismaticu di una volta. E bande di gomma, spugne o blocchi di custru sò in realtà simplicemente fotografiate in una varietà urdinata o salvatica. Lenti di ingrandimentu o biccheri d'acqua cambianu a vista di l'uggetti daretu à elli è cambianu a percezione visuale.

Ciò chì puderebbe sembrà semplice avà hè, per dì la simplicemente, sofisticatu - Bobby Doherty è u so stilu impressiunante ci prumettenu dighjà grandi cose per l'avvene.

Fonte d’imaghjini è d’infurmazione: http://www.bobbydoherty.net