criatori Sadie Williams hè stata piazzata in a lista "One to Watch" di Grazia in 2014 - è di manera curretta, perchè cun u so stile unicu è una scrittura incomparable, a giovane rivisiunista di moda sta conquistendu a scena. Dopu a so graduazione in 2013, Sadie hà travagliatu com'è freelance per diverse cumpagnie, ma si cuncintrau principalmente in i so prughjetti. Queste incluse diverse cullezzione di vestiti.

Hanu cuminciatu cù a so cullezzione di graduazione per u College Saint Martins College, chì hè chjamatu "Totemica". Materiali iridescenti, brillanti, à volte rigidi è a linea A determinanu l'immagine pomposa di questu, chì corre cum'è un filu in forma di vestiti longu. Questa cullezzione era ancu u mudellu per a cullaburazione cù a marca Barbie - chì hà creatu mudelli A-line glamorosi!

Ci hè statu seguitu da una linea di vestiti ghjucatori, faldes è tops per a casa di moda sueca & Altre Storie, in quali elaborazioni di tessuti elaborati, modelli impressjonanti è un maxi design trendy facenu una dichjarazione. A mo linea preferita hè chjamata "Bespoke" è hè in biancu è neru. Scorpi maxi è asimmetriche, stampe di carta è mettite di luce in metalli facenu i mudeli dichjarazioni muderni.

Fonte d’imaghjini è d’infurmazione: http://www.sadiewilliams.co.uk