Anke 3

Etichette fini in Düsseldorf Kaiserswerth

Anke Strick hà scupertu è compilatu etichette fini chì vende in u so novu magazinu in Düsseldorf-Kaiserswerth dapoi u 15 di ottobre di u 2014. L'ambienti sò deliberatamente scelti: cù u storicu Kaiserpfalz è a residenza vicina di unu di i più famosi artisti fotografici di u paese, Hilla Becher, u locu emette un incantu assai speciale.

In generale, a nova piattaforma per i ghjovani cuncettori cun 14 etichette offre una varietà di punti di punta à a moda, facendu un locu eccitanti per tutti i visitatori per scopre è persistenu. Inserita in facciata storica da u stile Wilhelminian è l'Art Nouveau, a tenda mostra una selezzione speciale di cullezzione nantu à quasi 40 metri quadrati.

Anke

Mestura di moda capace cun un fattore di memoria alta

"Vogliu dà i nomi di i mio etichette una faccia è spaziu", dice u pruprietariu Anke Strick. U so cuncettu di magazzinu persunale cumprendi perfetti brevi di i cuncettori, attaccati sopra à e cullezzione rispettive. Per esempiu, un mantellu lavuratu cù cuffie in maglia è appiicazioni in pelle di Marion Strehlow basata à Düsseldorf si pende à fiancu mini faldelle in pelle è camicie di cuir casual da a marca. limoneze, "Questa hè a mo propria cullizzioni chì mostro quì," revela Anke Strick.

Sì dà un’occhiata più à l'etichette, subitu avarà da sapè chì ci hè una affinità à e marche di Amburgo. A designer è a stella di calzature di a scena di a moda tedesca, Nina Binné, hà sceltu una selezione di brogues è stivali Chelsea da binné - Disegnata in a marca Hamburg in a nova tenda di Anke Strick. Dispone ancu: Henry Christ, chì offrenu i maghjini più fini, nerds di moda cun gioielli hippie ispirati à l'Asia orientale, giacche di cuoio espressive di JN by JN Llovet è accessori Nicola Hinrichsen cù catene e anelli straordinariamente belli.

Stu mix di marche ùn hè micca coincidenza: i dui intraprenditori è designer Laisa-Maria Mann da l'etichetta accessoria "Casa di Case" è aperta à Amburgo Nina Binné vom Etichetta di scarpi binné - Disegnata in Amburgo in aprile 2014 hà apertu u so primu magazinu di cuncepimentu propiu in a rinumata casa mercante di Amburgo in u centru di a cità, in quale parechji di i marchi citati sò ripresentati, cumprese limoneze, l'etichetta di Anke Strick.

"Siamo assai contenti di avermi attribuitu à Anke Strick u curagiu per implementà ciò chì eramu capaci di fà in Amburgo in u locu di moda di Düsseldorf - di sicuru in una manera diversa è assai personale. à Etichette preziose di Anke Strick, Hè u primu magazinu in Düsseldorf induve puderete acquistà e mio scarpe ", dice a designer Nina Binné.

A selezione di Anke Strick hè arrotondata da URSBOB da Düsseldorf, polo da u codice morse di marca olandese, designer di cappello belga Laurence Leleux, bluse byMi, gioielli perlart by suki è a collezione di Sahra Tehrani, chì Fashion Hero e Claudia Schiffer in U gustu bellu era digià in TV. Cappelli e cappelli per e donne è l'omi completanu a gamma.

Anke 2

Imaghjini è testu: http://ankestrick.de/