erol 9

U designer di moda Erol Albayrak hè natu in Izmir in Turchia è hè ghjuntu à Istanbul in u 1996. Dopu à studià a moda, u capu creattivu hà travagliatu per cumpagnie di moda straniere da anni, cuncepiendu alta moda in più di coghju è di ropa sottu. In u 2001, cù l'apertura di un studio, a so propria marca di moda hè stata fundata!

Oghje a marca turca hè cunnisciuta in u mondu sanu è era dunque in uttrovi cun presentazione di moda à u A settimana di moda di Mercedes-Benz Istanbul induve hà prisentatu a so cullezzione per u 2015 à u mondu. Ma oghje sò da presentà à a stunera stonda di vaghjimu è invernu 2014/15. Cù questu puderete aspittà di vistimenti fantastichi in stili sfarenti, da a femme fatale à a grande dame! Cù a realizazione amorosa di innumerevoli dettagli, i vestiti di sognu femminili piglianu a so persunalità individuale!

Ci hè un velu seducente nantu à a cullezione di vaghjimu è invernu, chì hè cumpostu di lace è trasparenza. A moda delicata si sviluppa da u tessulu delicatu in sensuale neru o bordeaux è in forme eleganti, femminili. Altri vestiti sò fatti di sita fina o di puntata. Abbigliamenti in ballu voluminosi si trovanu à fiancu di i pantaloni tubulari è di u mantellu d'invernu. A linea estensiva captiva sopratuttu cù un accentu sofisticatu è l'incomparable feminità è sexualità in quale u purtatore hè impannillatu.

erol erol 3 erol 4 erol 5

erol 6 erol 7 erol 8 erol 2

Fonte d’imaghjini è d’infurmazione: http://mbfashionweek.com/designers/erol-albayrak, https://tr-tr.facebook.com/pages/Erol-Albayrak/
e http://mbfashionweek.com/