Allora avete ciò chì vulete!

Caru lettore,

In l'articulu d'oghje, vogliu presentà cinque strategie psicologiche relativamente semplici chì, in a maiò parte di i casi, ponu spessu aiutà e persone pè ottene ciò chì volenu veramente. Pensate chì l'avete digià cunnisciuti? Si nò, allora ti dumandu tutta a vostra attenzione.

Chì tecniche puderia esse questu? Ci hè una quantità quasi inesgotabile di prucedure in a letteratura psicologica. Questa cunniscenza si trova ancu in millaie di libri chì tratanu di u sviluppu persunale. Sfurtunatamente, queste includenu ancu strategie chì l'applicabilità ùn hè micca cunsigliata. Pudete applicà i cinqui principii in cunuscenza bona ogni volta chì ti piacevule:

1. Fà u bè, Hè megliu di fà in ogni ghjornu; O sempre chì possi. E persone sò estremamente ricettive per un cumpurtamentu sinceru è amatore. Se si face spessu senza aspittà cunsiderazione esplicita in ritornu è se regule averebbe piacè à l'altri senza tutti i "motivi ultimi" di esse ricumpinsati un ghjornu, guadagnarete assai amichi è cunniscenzi cù u tempu. È se duvete ghjunghje più tardi in una situazione chì ti pare impurtante per vulete qualcosa di specificu, probabilmente truvà qualcunu in u vostru cercolu d'amici o cunnisciuti chì saranu assai felici di fà ti un favore. Pruvate. I deliberatamente ùn danu micca esempi à questu puntu perchè a diversità per "fà u bè" ùn cunnosce micca limiti.

2. "Effettu mirroru" hè a seconda strategia chì vogliu presentà à voi. Tutti sapemu u terminu "mirror". Chì o quale pudemu fighjà in u specchiu? Chì hè a funzione di un specchiu? In a sucità, u spechju hè un simbulu chì serve a vanità da una parte è da l'altra parte hè un signu di l'autocunoscenza. Tutti sapemu tale spressione cum'è: "Tenere à qualcunu un mirroru" o "Imaghjine spechju di l'ànima". Se vulete "vincere" una persona, allora "spechja" ellu o ella. Ci hè ancu un termu per e persone chì anu masterizatu sta capacità di perfezione "riflettendu". Quessi sò chjamati "camaleoni". Un cammellu in u mondu animale hè carattarizatu da a so capacità di cambià i culori è a so flessibilità in quantu à a forma di u corpu. In a vita quotidiana, unu pò volte osservà e coppie in amore mentre quelli involuti cercanu - conscientemente o inconsciente - adattà unu à l'altru o riflettenu l'altri.

3. U putere miraculoso di répétition di u nome / cognome. Aduprate u nome / cognome di a persona chì parleva durante a conversazione. A tutti ci piace à sente i nostri nomi / primi pronunziati da l'altri. Dale Carnegie, un furmatore di cumunicazione è di motivazione americanu, recomenda ancu d'utilizà u nome in conversazioni in i so libri, chì sò spessu annantu à quantu megliu per fà amichi. Sì ancu riesce per fà a cunversione positiva, farete una bona impressione nantu à a persona chì parlerete è chì sta persona serà più disposta à cumprumintassi ch'è una persona chì hè menu comoda.

Spergu chì vi prufitterà personalmente da leghje stu articulu è vogliu avè successu successu prufessiunale è privatu. strategia Nr. 4 e Nr. 5 pudete nantu sellawie.com leghje.

Finu à a prossima volta quì nantu à u modalità di leghje