Les Benjamins- Chiunque li piace a moda urbana, moda streetwear duverà avè in mente sta marca. Quì, i trendetters trovanu una ghjuvanetta è sopratuttu una variante speciale di l'aspettu sportiu è impressiunanti. Luntanu da u mainstream, Les Benjamins torna à presentà una cullizzioni refrescante questu invernu!

A linea di l'omi combina sportività, nonchalance è coolness - è senza mancu! I pantaloni sportivi casuale è i jeans denim si ponu truvà, tramindui pronti per l'apparenza maiò! I mo preziosi sò i pantaloni cù un look adupratu, cù un burato in u ghjinochju - ghjovanu è salvaticu.

Pullovers soli è camicie sò cumminati cù i pantaloni rilassati, spessu cù mudelli o stampe. Queste include, per esempiu, una faccia mascarata, camuflaje è strisce. I mudelli sò spessu designati cù materiali diffirenti. L'aspettu particulare di l'invernu hè a giacca cù sacchetti distintivi è zippers. Cù i culori intemporali è impressiunanti neru, grisgiu, rossu è biancu, u pacchettu generale hè un successu!

Les Benjamins hè stata fundata in Istanbul in 2011 è hè inspiratu da l'arti di strada. Elementi di taglii tradiziunali à misura si incontranu sorprendentemente stampe, dettagli è tessuti d'alta qualità. Quist'annu a marca mostra a so moda à Semana di Moda di Mercedes-Benz in a so cità nativa!

Fonte d’imaghjini è d’infurmazione: http://www.lesbenjamins.com/, http://mbfashionweek.com/