Bautista 2

Chiara Bautista hè unu di quelli artisti in Internet chì riesciunu à guadagnà qualcosa di publicità senza dà tantu nant'à sè stessu. Dopu tuttu, ùn ci hè tantu persunale nantu à a ghjovana ... ma più arte viva. Caratteri ricurrenti di i fumetti, chì venenu da a penna di l'artista, eccu Wolf and Hare, rapprisentati da una bella, predatrice fantasmata è una bella donna cù l'orede di conigli.

Sembra chì anu una relazione cumplicata è pruvate a descriverà u caos emotivo di l'altri. Quì, u lupu piglia piuttostu a parte fresca, distante ma ancora vulnerabile, mentre chì Häsin pare ingenu à prima vista, ma ancora hà più sperienza di quella chì l'aspittassi à u primu tempu.

Gradualmente, l'estensione di a tragedia chì cunnette i dui hè illuminata. In più di sti dui "caratteri principali", altre figure apparìanu ancu e so stampe. Ma tutti anu una cosa in cumunu - a so bellezza hè spessu ombreggiata solu da u so dulore. U stile di disegnu di Chiara Bautista varia da disegni in matita, chì parevenu quasi schizzi, attraversu stampi colorate in fine à opere individuali ispirate da l'artista Mucha Art Nouveau.

Melancholicu, pensativu, bellissimu disegnatu - Chiara Bautista.

MorianiBautista 4Bautista 3

Fonti di l'infurmazione di l'Imagine: https://www.facebook.com/chiarabautistaartwork