Kayiko 6

Guerrieri Marca Kayiko incarna una maghjina particularmente maghjosa è sorprese cù interpretazioni eleganti chì ti facenu sorrisu. Perchè l'etichetta vienna prisentata à u MQ Vienna Fashion Week Ùn solu u vestitu maschile è a donna, ma ancu e creazioni di ghjuvelli in casa chì sò adattati per u vestitu. E pezzi particulari di luxu è serie chjuche cuntenenu i tesori d'avanguardia!

A moda di e donne hè inusualmente incuscente è si cunta cù l'apparenza masculina. A grandezza ghjucà intornu à u corpu femminile è dà à quellu purtatore un aspettu brillanti, tenutu in u neru senza culore, chì face spaziu. Tessuti belli, spessu arrugati è linu creanu una stampa generale casuale. I vestiti sbocciati, a cammisa rossa o a giacca brillante in cuncepimentu purpura di serpente rapprisentanu l'occasionisti interessanti cheeky chì aghju menzionatu à u principiu.

A cullizzioni per l'omi hè ancu casuale è crea u so propiu codice di stile. Un vistitu largu fattu di tessuti leggeri, vesti à maglia larga è camicie arrugate in culori scuri o chjaru creanu una maghjina casuale masculina chì pare flottà sopra u solitu streetwear. U cambiamentu trà e duie direzzione di culore furnisce i cuntrasti più eccitanti. U gioiellu Kayiko hè minimalistic in un certu modu, ma in immensi dimensioni. E forme geomettriche sò cumminate cù panni per furmà catene maxi è braccialetti dominanti.

KAYIKO Kayiko 2 Kayiko 3

Kayiko 4 Kayiko 5 Kayiko 7

Fonte d’imaghjini è d’infurmazione: http://www.kayiko.com/ e http://www.mqviennafashionweek.com/