Paulu Direk hà creatu moda di alta qualità per ellu è ella sottu a so propria etichetta da u 2006. Cridite chì tutti si meritevanu di sprimà a so persunalità unica cù disegni individuali - è à un prezzu ghjustu! In i so cullezzione, implementa questa cridenza, cunfidendu nantu à strutture angulare, alcune di quelli chì sò digià di dimensione futuristica.

Questu hè ancu u casu in a cullizzioni di l'estiu di 2014, in quale forme geometriche sò sculpite. E strutture sfarente cume u rettangulu, u cerculu o u triangulu è u quadrilaturale servinu cum'è un mudellu è apparse ripetutamente. Questu hè fattu, per esempiu, in forma di cuttuli o taglioli triangulari.

A linea pare unisex, in parte androgina è dunque assai adatta per esse purtata da i dui sessi. Mentre i pantaloni anu un caratteru flussu à causa di a caduta profonda, i cimi sò spessu angularii è angulosi in u so designu. Per e donne, Paul Direk presenta principalmente cime di culturi chì inclinanu l'aspettu casuale. L'omi portanu suéter, T-shirts o camicie per a stagione di l'estate, chì à turnu sò angulamenti cuncepiti.

L'intera linea hè esclusivamente in u culori non opposti neri è bianchi, chì dà à u disegnu duru una parte extra di forza. U tema di culore completa una linea inusual cù strutture speciale. Pudete vede a moda di Paul Direk à a MQ Vienna Fashion Week A mità di settembre.

Paul D

Fonte d’imaghjini è d’infurmazione: https://www.facebook.com/pauldirek?fref=photo e http://www.mqviennafashionweek.com/