Renatta

Dopu avè participatu à un pageant di bellezza, Renatta Pruneda a passione per a moda s'allusa. Un focu chì ùn hà micca finitu d’incendiari sin’à oghje. A l'età di 18 anni, hà cuminciatu à perseguite u so sognu, u sognu di u disignu di moda. Venendu da Messico, sta strada a purtò in Germania - da quì cuntinueghja a cuncepisce a moda d'alta couture, chì hà ancu presentata di novu à a Fashion Week di New York in settembre.

U ferraghju passatu hà messu in opera u A settimana di moda di Couture Dighjà tuttu per a stagione di vaghjimu 2014. Renatta hà ancu dimustratu a so linea per i ghjorni à vene. È sta mostra lasciava tuttu restu. Ghjuvannucci drammatichi, taglii straordinarii è siluette eccitanti sò u sicretu di u Messicu. Perchè vestiti barocchi è vestiti sensuale stanu nantu à un livellu cù blazers è eserciti dritti faldes. E sfarenti tagliate sò decorate cù numerosi dettagli è sò purtati à a vita.

In più di pezzi di couture in bordeaux brillanti è quelli in nero scuro, a linea include principalmente tonalità pastellate allegri cum'è verde, viole, blu, giallu è rosa. Questu modu, i chic chic dui pezzi si facenu vita è ùn perde micca a so eleganza. Asimmetrie, taglii è lacci, drappi e pieghe, d'altronde, individualizanu vistimenti maestosu chì sò più artistici è avantguardisti à circà cà da purtabili.

Fonte d’imaghjini è d’infurmazione: http://www.renattapruneda.de/ e http://www.couturefashionweek.com/, Fotografia di Udor - Alexander Soin, http://www.punchphotography.com/