L'etichetta Anne Valerie Hash, chjamatu u designer, hè stata fundata in u 2001. In l'anni chì seguitanu, Anne Valérie Hash hà avutu qualchì successu è i so disegni puderanu ammintà in diversi musei. I so travaglii sò stati ancu esposti in fiancu à i Grecchi di moda cum'è Alexander McQueen, Hussein Chalayan, Martin Margiela è Viktor & Rolf, per citarà uni pochi. In 2007, u designer hà finalmente ampliatu a so gamma per include una cullezzione Haut Couture, chì si stabilì ufficialmente cum'è haute couture in 2008.

A nova coleczione pronta à vestisce per a primavera è l'estate 2014 presenta una eleganza incredibilmente futurista. Questu hè carattarizatu da accenti assai sportivi è siluette femminili. A figura tipicamente femminile hè particularmente elaborata da e linee geomettiche è e forme chì cuntrastanu cù u culore cù un aranciu forte è un gris friddu. Tuttavia, l'attenzione hè prestata à u cunfortu è a libertà di movimentu necessaria.

I disegni stessi varieghjanu da vestiti à taglia di ghjinochju chì ricurdanu di vestiti di tennis cù a cintura bassa, à a maglia o più maschile è a lunghezza di u pavimentu, flussu di ballu flussu. L'ispirazione da u sport pò esse sentitu in tuttu, mentre chì l'aspettu femminile hè parzialmente ammucciatu cù pantaloni tamantu. Questa crea una maschile affascinante è dà à u purtatore un incantu irresistibile, androginuu. U lacciu usatu quì, tuttavia, sottolinea l'omnipresente feminità di e creazioni delicate è furnisce l'usatore cù charms.

A cullizzioni Anne Valérie Hash per a primavera è l'estate di 2014 hà calatu a sete di i clienti per una moda sportiva, avantguardista è elegante. I disegni sò ben pensati è l'interpretazione individuale di a femminità pare assai variata.

Fonte d’imaghjini è d’infurmazione: http://www.a-v-h.com/