droga, chirping, tribal è u trafficu umanu? In l'ultimi mesi ci sò stati tituli regulari nantu à l'o so misticu Darknet on. Dunque in a mo nova serie settimanale nantu à u Darknet, vogliu spiegà à voi ciò chì hè esattamente cusì, ciò chì succede quì è cumu accede à questu.

In principiu, u Darknet hè una grande rete di servitori - un cluster di servitore. Solu a peculiarità hè chì stu cluster ùn hè micca in un centru server enorme, ma hè spargugliatu in u mondu. Ogni unicu utilizatore chì cunnette à unu di i numerosi cluster diventa parti di a rete. Di sicuru, questu succede solu finu à chì scumpetevi stessi.

Una grande parte di u Darknet compone di pagine chì ponu accede solu cù invitu privatu. Perchè tutti l'utenti cunnessi allora sparte sta reta, quandu distribuita cuntenutu illegale ùn si pò truvà un culpacciu chjaru.

ricci prisentà sfurtunatamente, ùn site micca in u darknet, perchè pò esse distribuitu da l'autori troiani nantu à i siti web è attacchendu pirate in i clienti Darknet stessi. Tuttavia, issu hè un sforzu tamantu è era prima solu da u NSA eseguitu una volta cun successu. Inoltre, questi tipi di troiani sò assolutamente inutili in l'urdinatori cù u sistema Linux.

U cluster di servitore apertu più cunnisciutu è più anticu hè chjamatu TOR, Intantu, TOR hà maturu in tale puntu chì pudete solu aduprà U software TOR scarichi è ponu inizià e pagine di navigazione in a rete TOR.

E duie siti web più cunnisciuti di a rete TOR sò attualmente grammi e Seda Strada V2, Per via, nantu à a Silk Road V2 ci sò tutti i tippi di beni illegali. Tuttavia, GRAMS hè cum'è Google - solu per u Darknet. Cù GRAMS unu cercà automaticamente tutti i lati aperti darknet accessibili per un termu di ricerca.

Ma a reta TOR hè custituita da assai più -Un mutivatore, ONG, attivisti di diritti civili, pirate, avvocati di a privacy è una varietà di cullettivi si ponu truvà quì. Cumu accede à i siti cum'è GRAMS è Silk Road V2 per Client TOR cunnetta, ma ùn ti diceraghju micca. Se ùn pudete micca truvà sè, ùn avete micca persu in a reta di a TOR o in u "Darknet".

In a mo prossima parte dumenica scorsa, andaraghju in più nantu à i sfarenti cullettivi chì si ponu truvà in u Darknet. Resta attenti!

tor

Source: torproject.org