L'etichetta Skladnova, chì hè stata fundata solu in 2010 era digià apertu Semana di Moda Riga caricati. Questu era ancu u casu in 2013 quandu ci anu prisentatu a cullezzione d'estiu per questu annu. Risulta per esse significativamente più girly, ludicu è cheeky da i cullizzioni precedenti, in chì Skladnova si basa principalmente in tessuti fluenti è longu per cunghjurà una parte di dramma in l'apparenza di una donna.

Skladnova significa l'artigianale, per l'eleganza è per altissimi standardi. Ancu s'è Schalk pare avè pusatu in u collu di a cullezzione attuale, l'etichetta ùn rinuncia mai a classe. I vestiti corti ma alti colli sò assuciati cun assai lace in modu per mantene l'aspettu rispettabile di una ghjuvanetta malgradu i peri nudi. U collaru ghjucanu un rolu impurtante in questu. Anu ancu purtate l'impressione di una ragazza di a scola in a cullezione d'estiu.

Ciò chì distingue a cullizzioni è a distingue da parechje altre hè a scelta vasta di tessuti è dinò di i disinni cù quale u designer definisce constantemente l'aspettu di a scola. A falda di platu fatta di cuir, cumminata cù una giacca di coghju nera, piglia un aspettu completamente diversu, ùn hè micca? È a simbiosi cù denim dà ancu u collu d'altura è una falda toccu casuale.

skladnova 2 skladnova 3 skladnova 4

skladnova 5 skladnova 6 skladnova 1

Fonte d’imaghjini è d’infurmazione: https://www.facebook.com/Skladnova e http://www.rfw.lv/