L'etichetta Julia Nikolaeva Hè statu digià esaminatu da mè per a cullezione d'autunno è invernu 2013/14 è uttenutu u gradu 1+ cù asteriscu! Mi dumandu se a collezione di primavera è d'estiu mi impressiunarà ancu! Simile à a cullizzioni di u vaghjimu è di l'inguernu, i cuttings sò mantenuti minimalisti è lascianu più spaziu per l'effettu di l'aspettu generale.

A selezzione di culori hè assicurata un pocu per mè cum'è un muffle di culore, postu chì Julia Nikolaeva enfatizeghja u so aspettu in più di u grisu, u biancu è u neru cù un giallu neon è un rossu neon. Tuttavia, devi ammettà chì a più longu mi sguardo di questa sfumatura altrimenti un pocu difficiule di giallu, mi trova assai adatta. Perchè u vestitu giallu trasparente in un tagliu sportiu si mette perfettamente in a cullezione in più di u sicondu vestitu giallu è di u classicu impermeabile.

A cuntrariu di assai altri cuncepitori, u designer hà cumplitamente senza mudelli di culore è invece aduprate applicazioni paillettes in forma di carta nantu à i vestiti, faldes è tops. Un assuciatore assolutu in my opinion! Cum'è un amicu avvutu di materiali trasparenti di PVC, sò ben sicuru assai piacevule à l'accessorii è pensu chì questu materiale porta un novu ventu à i armari.

I mo sguardi preferiti assoluti sta volta sò u vestitu giallu, chì m'hà incuraghjitu à purtassi à fine più culore, è a cumminazzioni assai grisa di una blusa casuale è una pantaloni di trè quarti, perchè questu aspettu hè sportu, mudernu è classicu à u listessu tempu! Finalmente, possu dì per mè stessu chì l'etichetta Julia Nikolaeva m'hà ancu impressiunatu cù a so cullezzione di primavera è d'estate.

Ghjulia 8 Ghjulia 7 Ghjulia 6 Ghjulia 5

Ghjulia 4 Ghjulia 3 Ghjulia 2 Ghjulia 1

Julia Nikolaeva, per e donne - Autunno / Invernu 2013/14

Fonte d’imaghjini è d’infurmazione: http://julianikolaeva.ru/