Un secretu particulare hè piattatu in u Centru Tecnologicu Mercedes-Benz in Sindelfingen - una stanza chì vi invita à sente bè appena entrate. Una stanza chì trasuda un toccu sensibilmente diversu da l'altri uffizii. Sabine Engelhardt si trova à u so urdinatore trà accoglienti poltrone Art Déco è librerie da u pianu à u soffiu. Cum'è futurologu in a "Società è Tecnulugia di Ricerca" in Mercedes-Benz, Engelhardt hè incaricatu di seguità l'evoluzione suciale, i muvimenti culturali è i cambiamenti sociologichi.

Mercedes

Valori è desideri, tendenze è currenti creativi - questi sò tutti i generi ch'ella esamina in e "cità glubali" di u mondu. Ella usa metudi scentifichi per analizà e tendenze zeitgeist è e tendenze sociali à longu andà. I risultati di a ricerca si trascinanu dopu in strategie è prudutti, più recentemente in u novu sistema di fragranze, chì arriccherà prestu l'internu di a nova Classe S.

Cunsumu cumminatu di carburante: 10,3-5,5 l / 100 km, emissioni cumminate di CO2: 242-146 (g / km) [1].

Sismografu di e tendenze future

Inseme cù u so cullega Alexander Mankowsky, Engelhardt viaghja in u mondu è esplora l'urigine di l'innovazione è di a creatività. Cù un aspettu "femina" è "maschile", per dì cusì. U femminile hà un rolu essenziale in futurologia. Ùn si tratta micca di "u" tipu di donna. U focus hè nantu à u mumentu femminile in u sensu di qualità di vita, sensualità, bellezza è lussu.

"Quandu avvicinemu un novu tema, esaminemu prima u passatu, dopu u presente è femu dichjarazioni per l'avvene basatu annantu à questu", spiega Engelhardt. Basatu nantu à e so analisi di tendenza, u futurologu hà sviluppatu u so propiu pruduttu - un sistema di fragranza unicu in u mondu. "Quandu sentimu una Mercedes, deve esse aperta è attiva!"

Sfida olfattiva

Ma chì sente un veiculu Mercedes-Benz? Finu avà Claudia Schempp è a so squadra olfattiva si sò primurati di l'odore interiore perfettu. Ma avà, per dì cusì, ci hè rinfurzatu da Sabine Engelhardt è Marc vom Ende, u prufumatore senior di Symrise.

Hà digià creatu fragranze cum'è "Iceberg Homme". Inseme cun ellu, Engelhardt hà osatu intraprende u passaghju eccitante di creà una "automobile."
Profumi di stanza ».

Fonte è testu di l'imagine: http://www.mercedes-benz.de/