E stelle di California indie pop shooting sò di ritornu cù u so novu album! Tour in marzu

Cù u so debut di album 2010 "Pickin 'Up The Pieces", Fitz È U Tantrums digià à una larga basa di fan. Hè cullatu à u numeru 1 in i charts di Billboard Heatseekers. Cù u so novu ghjucadore longu "Più cà solu un sognu" California stelle indie pop shooting sò di ritornu! In Maghju 2012, Fitz And The Tantrums hà intrutu infine à u Sound Factory Studio in u core di Hollywood è ùn pudia aspittà per catturà a so energia impressiunanti praticata in u vostru visu da i spettaculi live in disca.

Mentre u so debut era sempre vistu cum'è un tributu à l'anima è u popu di l'anni 60, Fitz And The Tantrums hà redefinitu a so visione sonora è artistica nantu à "More Than Just A Dream". "Più cà un sognu" per u sextet. U pianu maestru: per creà un stile ibridu captivante da i più diversi, mutamente attraenti, è ancu soni è influenze repulsivi: un conglomeratu sonu di tutti l'ingredienti imaginabili trà soul è pop, indie è elettronicu, è ancu un picculu pinch di hip hop. In dicembre 2012, Fitz And The Tantrums ha datu un primu gustu di canzoni selezziunati da "More Than Just A Dream" durante u so celebru spettaculu di supportu per Jason Mraz in Madison Square Garden di New York, è ancu dui concerti consecutivi in ​​l'attu di No Doubt in Gibson. Anfiteatro di Los Angeles. Sia nantu à u palcuscenicu o in u studio - A passione di Fitz And The Tantrum hè evidentemente evidenti in ogni mumentu, in ogni situazione. Cù "More Than Just A Dream", u sextet issa cunfirma u so status assolutu eccezziunale cum'è una di e bandi più interessanti di i Stati Uniti in u mumentu.

date Tour: 11.3.2014 marzu 12.3.2014 Cologne, 16.3 Marzu XNUMX Amburgo, XNUMX Marzu. Munich

660123_imagine

Fonte è testu di l'imagine: http://www.themenportal.de/kultur/fitz-and-the-tantrums-die-kalifornischen-indie-pop-shootingstars-melden-sich-mit-ihrem-neuen-album-zurueck-tour-im-maerz-99559 lea Short: http://shortpr.com/g0cdm3