(Per piacè, scorre versu a versione tedesca)

L'etichetta Demobaza hè a fusione di Demo & Tono - duie menti eccezziunamente creativi chì anu fundatu 2008 i so etichette. L'aspettu di Demobaza hè futuristicu, minimalista è à u mo gustu. Questa hè a moda fatta per l'eroi da i filmi di fantascienza. I cuncettori bulgari Demo & Tono creanu vestitu masciu è donna. L'aspetti pari un pocu trasgressioni è riminiscenu à una interpretazione muderna di l'aspettu grunge. A cullizzioni di primavera è d'estiu 2014 porta u nome adattatu Awakeness ("Awakening").

I culori fucalizza nantu à u neru, u grisu è u blu, chì accumpagnanu l'aspettu industriale. I taglii sò casuale è femminili à u stessu tempu. Un impurtante dispositivu stylisticu hè l'usu di parechje strate è strati di tessuti. Inoltre, parechji sacchetti sò integrati in e cime è i pantaloni. Mi piace in particulare u pezzu in curtu o longu. I vestiti sò sportivi è ribelli è mi mette in un mondu di avventura.

In a cullezzione Sveglia per l'omi, l'aspettu sò guasi ribelli è futurisimu. I pantaloni anu un aspettu slim mudernu cù assai taglioli è costure, in modu chì hè creatu un aspettu apprussimatu. I cimini di l'omi mi cunvincenu in particulare da i cappucci supralimati. Corrisponde à i ghjorni più freschi, ci sò ancu certi giacchetti chì impressiunanu micca solu cù l'aspettu, ma ancu cù a so funziunalità. Demobaza hè, in u mo capitu, una etichetta cù assai avvene da a so curagia creativa è ricunniscenza chjara.

Fonte d’imaghjini è d’infurmazione: http://www.demobaza.com

demobaza 3demobazademobaza 4demobaza 6demobaza 5demobaza 2

versione francese

L'etichetta Demobaza hè u pruduttu di a cullaburazione trà Demo & Tono - dui artisti veramente creativi, chì anu stabilitu a so propria etichetta in 2008. L'aspettu di Demobaza hè futuristicu, minimalista è hè veramente u mo gustu. Questu hè moda per i filmi di finzione scienza. I cuncettori bulgari Demo & Dono creanu moda di l'omi è di e donne. Tutti l'aspettu anu un tipu di effettu trasparente per elli è vi ricurdeghja una interpretazione muderna di l'aspettu grunge. A Collezione Case è Estate 2014 hà un nome adattatu per questu: Risvegliu.

In quantu à i culori, i designatori anu focu annantu à nìvuru, grisgiu è blu chì sottolineanu l'aspettu industriale. I taglii sò casuale è femminili à u stessu tempu. Un dispositivu stilisticu assai impurtante hè parechje strate di sferenti panni. In più, l'etichetta usa assai taglioli per e cime è i pantaloni. Ciò chì mi piace in particulare, sò l'urties brevi è longu. I vestiti sò sportivi è ribelli, mentre mi portanu in un altru mondu.

A cullezzione Sveglia pare chì hè altamente ribellu è futurista. Pantaloni è pantaloni anu a muderna aspettu slim-fit cù assai taglii è costure, cusì un aspettu abbastanza duru è bruttu hè creatu. I cimini di l'omi mi anu cunvintu per via di i cappelli di grande dimensione. Per i ghjorni friddi, Demobaza prupone unepoche di giacche chì ùn solu ùn pare micca grandi, ma sò ancu assai funziunali. In my opinion, Demobaza hè una etichetta chì vulemu sente è vede assai più in u futuru grazie à u so curagiu creattivu è u so stile inconfundibile.

Copyright è Source d'Image: http://www.demobaza.com/