Per piacè scorri per a versione inglese

Dopu u nome ANNE SOFIE MADSEN hè un designer chì hà cunquistatu a passerella per a prima volta in 2010 cù a so moda flagrante. L'artista danese hà acquistatu sperienza da una larga varietà di etichette è hà sviluppatu u so stile assai propiu. Sutta u so nome, ella presenta avà un aspettu impressiunante trà couture è pronta à purtà.

U disegnatore era particularmente attraente à l'opposti. Cù ogni di i so disegni, ella prova di creà cuntrasti è di cumminalli in tempu. Materiali dilicati, dilicati sò mischiati cù materiale duru o culori scuri è gialli sò cumminati per creà un grande cuntrastu.

In a cullezzione attuale, sti opposti sò apparenti à prima vista in l'ochju. U nìuru hè cumminatu cù u tessulu biancu è chjaru cù a pelle dura hè trasfurmata in una grande ropa. U civettu hè stampatu cum'è una stampa attraversu a cullizzioni di tuttu u vaghjimu è l'invernu. A volte si pò ricunnosce chjaramente e T-shirt, poi astratti di novu è ponu ancu ricurdate un craniu. L'intera cullizzioni hà una spressione piuttostu scura è porta qualcosa di misticu è affascinante novu cun elle attraversu modelli è taglii mai vistu prima.

L'usatore diventa un simbulu per u rock n 'roll è porta stu sguardu perfettamente. Cù cuir, fibbie, rivets è spicchi, i pantaloni sò a gloria di a curona di qualsiasi vestitu. I maglioni freschi cù e parolle "Monstru" stranu cù stilu. In contru, ci sò ancu vestiti bianchi o semplici, suéri neri. E cappotti fatti di fur fluffy cumpletanu a cullizzioni d'invernu di l'etichetta.

Fonte d’imaghjini è d’infurmazione: http://www.annesofiemadsen.com/

madsen 2 madsen 3 madsen 4 madsen 5 madsen 6 Madsen

versione francese

Dietro u nome ANNE SOFIE MADSEN sta un designer, chì hà cunquistatu a passerella in 2010 per a prima volta cù a so moda scandalosa. U Dane hà acquistatu sperienza in ogni tipu di etichette è cusì hà sviluppatu u so stilu assai. Cù u so nome hà avà presentatu un aspettu notevule trà Couture è pronta à purtalla.

In particulare e cuntradizioni sò ciò chì u designer li piace veramente. Cù ogni unu di i so disegni prova di purtà qualchi cuntrasti è di cuntrastalli in tempu. Materiali astri, dilicati sò mischiati cù quelli stritti è culori scuri è brillanti sò cumminati, è cusì un maravigliu cuntrastu hè fattu.

In a so ultima collezione i cuntrasti si facenu ancu attaccà à u primu sguardu è culpitu l'ochju. U nìuru hè assuciatu cù tela bianca è leggera cù coghju hè fabbricatu per grandi vistimenti. U civettu cum'è stampatu hè in tutta a Collezione di Fall / Invernu. Hè stampatu in t-shirts è si pò vedà chjaramente è di volte hè più astratto è quasi s'assumiglia à un craniu. L'intera cullizzioni hà una spressione piuttostu scura è porta qualcosa misticu è affascinante cun ellu cù mudelli mai tagliati è tagliati.

L'utilizzatore diventa u simbulu per Rock'n'Roll è traduce perfettamente in questu sguardu. U pantalone cù cuir, rivets, spicchi è fibbie sò a culminazione di ogni vestitu. I pullover cool cù "Monstru" scritti nantu à elli stranu bè stilu. In cuntrastu, ci sò ancu vestiti bianchi o pullovers neri puri. Ci sò ancu manichi fatti di pelt in peluche per svegliate a Collezione Invernale di l'etichetta.

Copyright è Source d'Image: http://www.annesofiemadsen.com/