A stagione di festività hà iniziatu di novu è tutti avete probabilmente abbastanza sperienza da centinaie di festival. Avete campatu in u fangu è hà ballatu in u sole scintillante, solu cù ravioli friddi è cerveza calda per l'alimentariu? Sapete tuttu, avè vistu tuttu è sò veri veterani. Da tutti i picculi verdi chì ci sò uni pochi di cunsiglii cumu si pò sopravvive senza fame, brusgiatu o affucatu.

  1. A tenda ... NUNCA hà messu a vostra tenda in una di e fence ... perchè a ghjente piace à pissiccà allora è ùn vole micca certamente chì a vostra tenda sia a destinazione di una cumpetizione piss. Assicuratevi chì a vostra tenda ùn hè micca in un lavabo ... se piove serà inundatu è ùn hè micca veramente divertitu di dorme in una tenda umida trà patatine fritte è latte di terra. Stituite a vostra tenda in modu chì l'ingressu ùn hè micca da unu di i tanti percorsi chì attraversanu a cità di tenda. Questu attrae invitati invitati. È hè cusì divertente di cacciate un colosu di 100kg di pelu largu, fora di a tenda è di spinghiallu, ma per piacè ùn cacciate micca in u to saccu ...
  2. Piscicultura. La biera si mantene più fresca se l'enterrate sottu a vostra tenda ... ma ùn la mette micca. I ravioli tastanu megliu se i calori cun una piccula stufa di campeghju, sò assai boni, ancu da volte ancu di scontu. A carne hè un'altra cosa ... avete una scatula fresca? Iè, allora pudete piglià a carne cun voi ... se no, adupratevi in ​​u primu ghjornu, l'ultimu u sicondu ghjornu è grilate bè ... megliu avete un stomacu forte ... pigliate pane è possibbilmente qualchì fruttu cun voi ... per u colazione funziona. Miracle mi crede.
  3. Camerei ... li ferma in vittura o li porta cun voi, cum'è una borsa ratta mamma a so giuvanotta, ùn deve micca daveru più ... è no, solu perchè avete una SLR, stai luntanu da esse fotografi ... amparà fora di u modalità automatica Per piglià ritratti è poi seguemu chì parlemu.
  4. Vicinanti. Quì u vecchio adagiu si applica: "Ciò chì ùn vulete micca esse fatte à voi, ùn fate micca à chiunque altru." Vale à dì bè, dassi una birra è lasciate di tastà a vostra carne grillata è un bonu quartiere hè assicuratu. Oh, ùn pizzica micca davanti à i vostri cortini.
  5. Acqua. Ricurdativi di l'antica regula di i suldati: U nemicu più grande hè a desidratazione. Bevi l'acqua, adupralla per spazzolà i vostri denti ... L'acqua di u festival hè più caru ch'è u petroliu crudu è cusì raru, cusì scuppiate prima è poi ricordate sempre: Ùn mai lasciate passà l'acqua pulita.
  6. Sex. Quellu chì vole cazzo deve esse amichevule è sempre piglià un saccu cun voi.

Source: http://www.thepoke.co.uk/wp-content/uploads/2012/05/funny-music-festival-61.jpg

http://xaxor.com/images/other/11119928/roskilde_festival_in_dennmark_32.jpg