L'annu passatu aghju avutu l'uppurtunità di participà à a Mercedes-Benz Fashion Week Berlin 30 attraversu l'etichetta di a mo università, 2011paarhaende. A più nova marca subsidiaria 30ph era u nostru prughjettu, chì deve esse più chjucu, più frescu è più sperimentale di 30paarhaende. Circa 50-60 studienti anu travagliatu nantu à a cullizzioni sottu a tutela di u prufessore, u nostru capimachja, per esse dettu, chì hà pigliatu attenzione à u bilanciu di a cullizzioni. Pudemu travaglià in gruppi di dui o solu è ogni gruppu deve disignà un vestitu è ​​guidà u prucessu di produzzione assuciatu. Avemu avutu qualchì sustegnu da a modista in casa. Aghju travagliatu solu è dissenu un vestitu cù dettagli sperimentali chì sò stati trasfurmati cù una tecnica relativamente nova, saldatura ultrasonica. A saldatura ultrasonica deve esse imaginata in a manera seguente, avete un dispusitivu chì hè simili à a custruzzione di una macchina per a cucire, ma ùn hà micca un pittore presser ma un rotulu. In a versione standard, questu hà un liggeru modellu, ma pò esse cambiatu di sfarenti tippi di rolu. Tuttavia, solu materiali di almenu circa 2% poliester o simili sò usati per questu. trasfurmatu. Siccomu un prucessu di fusione hè ultimamente causatu, un cumpunente sinteticu deve esse presente.

U mo vestitu per 30ph

Fonte: Mercedes-Benz Fashion Week Berlin (http://www.fashionweek-berlin.mercedes-benz.de/2010/07/lookbooks/30paarhaende-ss-2011/) Modellu: Josefin Hellmuth

E cum'è qualsiasi processu di designu, un designer hè in fine di risolve un prublema. A causa di prublemi cù a consegna di u tela, aghju avutu à implementà u mo disegnu una settimana prima di u spettaculu in modu chì stava currispondendu à e mo idee è quelle di l'etichetta. Bisogna dunque mancare un materiale urdinatu perchè era statu alluntanatu è ùn anu avutu solu materiale limitatu dispunibule. Troppu pocu hè statu urdinatu è altri gruppi anu travagliatu cù questu materiale. Cusì hà cuminciatu una settimana impiigata, ma sempre u tempu più brillanti per mè, perchè da tali prublemi è a pressione di u tempu, uttene e megliu idee / suluzioni. Guasi aghju travagliatu finu à a sera prima di u spettaculu. Sfurtunatamente ùn aghju micca permessu di stà in l'università più di 22 ore di sera, altrimenti averia attraversatu. U risultatu di u mo travagliu hè questu vestitu, chì ancu pusò e basa per u mo pianu di diventà autònomi.


Modellu: Josefin Hellmuth